Tuesday 10 May 2011

Hardloop Weg


Ek hardloop vry
                Ek hardloop vir my
                                Weg van stress weg van kommer
                                                Weg van alles verander my nommer
                                                Tegnologie slegte vriend gee my weg
                                                Verraai my sleg
                                                Ek hardloop weer
                                                                Ek hardloop asem deur
                                                                                Weg van mense weg van invloed
                                                                                                Weg van alles herinner my mismoed
                                                                                                Spieël slegte vriend sê my sleg
                                                                                                Dus vlug ek vreemde in
                                                                                                Dus vlug ek om tyd te win
                                                                                                Ek hardloop weg.


Shaun StoltZ

No comments:

Post a Comment